آ
-
آزمون زیستشناسی
بررسی چالشهای آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیستشناسی دانشآموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
-
آموزش زیستشناسی
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]
-
آموزش زیستشناسی
بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشتههای آموزش زیستشناسی و فیزیک دانشگاههای فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
-
آموزش زیستشناسی
تاثیر آموزش های مجازی درس زیست شناسی بر میزان خلاقیت دانش آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانشآموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]
-
آموزش زیستشناسی
بررسی چالشهای آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیستشناسی دانشآموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
-
آموزش زیست شناسی
بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
-
آموزش زیست شناسی
پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
-
آموزش زیست شناسی
مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
-
آموزش ژنتیک
آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیستشناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
-
آموزش علوم تجربی
مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
آموزش فیزیک
بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشتههای آموزش زیستشناسی و فیزیک دانشگاههای فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
-
آموزش مجازی
ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
-
آموزش مجازی
تاثیر آموزش های مجازی درس زیست شناسی بر میزان خلاقیت دانش آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانشآموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]
-
آموزش مجازی
بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیستشناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
ا
-
ارزیابی
ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخصهای شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
-
اصول 3RS
ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشتهی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
-
الگوی مریل
تحلیل محتوای بخش زیست شناسی کتابهای علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
المپیاد زیستشناسی
بررسی چالشهای آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیستشناسی دانشآموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
-
انگیزه پیشرفت تحصیلی
بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشتههای آموزش زیستشناسی و فیزیک دانشگاههای فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
پ
-
پایگاه دادهها
آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیستشناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
-
پژوهش
ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشتهی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
-
پیشرفت تحصیلی
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]
-
پیشرفت تحصیلی
مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
ت
-
تجربه زیسته
پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
-
تجهیزات الکترونیکی
بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیستشناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای بخش زیست شناسی کتابهای علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]
ح
-
حافظه
بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
-
حیوانات آزمایشگاهی
ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشتهی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
خ
-
خلاقیت
نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیستشناسی: ساختنگرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
د
-
دانشآموز
آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیستشناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
-
دانشآموز
نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیستشناسی: ساختنگرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
-
دانشآموزان
مروری برکجفهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دورهی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]
-
دانشجو معلمان
بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشتههای آموزش زیستشناسی و فیزیک دانشگاههای فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
-
دانشجویان زیست شناسی
ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشتهی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجومعلمان رشتههای آموزش زیستشناسی و فیزیک دانشگاههای فرهنگیان استان اصفهان [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 37-48]
-
دبیران زیست شناسی
ضرورت آشنایی دبیران درس زیست شناسی و دانشجویان رشتهی زیست شناسی با اصول اخلاقی (اصول 3RS) پژوهش بر روی حیوانات آزمایشگاهی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 49-64]
-
دوره آموزش عمومی
مروری برکجفهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دورهی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]
-
دوره اول متوسطه
تحلیل محتوای بخش زیست شناسی کتابهای علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
ر
-
روش پژوهش محور
مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
-
روش تدریس
بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
-
روش تدریس
مروری بر روش تدریس پژوهش محور(IBSE) در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 77-86]
-
روش تدریس سخنرانی
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]
-
روش تدریس سخنرانی
مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
روش تدریس مشارکتی
مقایسه تأثیر روش تدریس سخنرانی و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوم ابتدایی در درس علوم تجربی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 53-64]
-
رویکرد ساختنگرایی
نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیستشناسی: ساختنگرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
ز
-
زیستشناسی
بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیستشناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
-
زیستشناسی
آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیستشناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
-
زیستشناسی
نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیستشناسی: ساختنگرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
-
زیست شناسی
تحلیل محتوای بخش زیست شناسی کتابهای علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
زیست شناسی
ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
-
زیست شناسی
تحلیل نو واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیستشناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
-
زیست شناسی پایه دوازهم
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]
ش
-
شاخصهای شناختی بلوم
ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخصهای شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
ع
-
علوم تجربی
تحلیل محتوای بخش زیست شناسی کتابهای علوم تجربی دوره اول متوسطه بر اساس الگوی طراحی آموزشی مریل [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 1-17]
-
علوم تجربی پایه ششم
ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخصهای شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
ف
-
فرهنگستان
تحلیل نو واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیستشناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
-
فعال – غیر فعال
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]
ق
-
قواعد
تحلیل نو واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیستشناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
ک
-
کتاب درسی زیستشناسی
بررسی چالشهای آزمون مرحله اول المپیاد علمی زیستشناسی دانشآموزی و رویکردهای بهبود آن در ایران [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 3-13]
-
کجفهمی
مروری برکجفهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دورهی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]
-
کرونا
بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیستشناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
گ
-
گیاهان
مروری برکجفهمی های رایج در مفاهیم مرتبط با گیاهان در دورهی آموزش عمومی [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 15-28]
م
-
معلم
نگاهی به دو رویکرد نوین در آموزش زیستشناسی: ساختنگرایی و کاربرد خلاقیت [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 65-74]
-
معلمان
ارزیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس شاخصهای شناختی بلوم از دیدگاه معلمان پایه ششم شهرکرد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 77-102]
-
مولفههای خلاقیت
تاثیر آموزش های مجازی درس زیست شناسی بر میزان خلاقیت دانش آموزان رشته علوم تجربی (مطالعه موردی دانشآموزان پایه دهم منطقه 9 آموزش و پرورش تهران) [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 65-76]
-
میزان یادگیری
ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
ن
-
نرمافزار
بررسی تأثیر ابزارهای الکترونیکی در آموزش زیستشناسی در دوران کرونا [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 25-48]
-
نقشه مفهومی
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس ﻧﻘﺸﻪی مفهومی ﺑﺎ روش ﺳﺨﻨﺮاﻧﻲ در یادگیری درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 19-28]
و
-
واژگان معادل
تحلیل نو واژگان مصوب فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در کتب زیستشناسی متوسطه دوم رشته علوم تجربی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 41-62]
-
واقعیت افزوده
پدیدارشناسی روش آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده در درس زیست شناسی [دوره 2، شماره 2، 1399، صفحه 3-18]
-
وبسایت
آموزش ژنتیک فراتر از کتب درسی زیستشناسی دبیرستان [دوره 2، شماره 3، 1399، صفحه 37-52]
-
ویروسکرونا
ارزیابی وضعیت آموزش مجازی درس زیست شناسی در بین دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهرستان بجنورد [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 19-28]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه دوازدهم بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 63-76]
ی
-
یادگیری
بررسی تدریس و یادگیری مبتنی بر شناخت گرایی در آموزش زیست شناسی [دوره 2، شماره 1، 1399، صفحه 29-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد